Mitä tulee minun matkustamiseen, pyrin matkustamaan vähintään 2 kertaa vuodessa. Aina matkustan itsenäisesti: nukun teltassa ja otan kaikki ruokaa mukaan. Matkan aikana en käy kaupoissa enkä yövy hotelleissa.
En tykkää matkustaa kesällä, koska se on liian helppo. Kuka tahansa voi matkustaa kesällä joten kaikkialla on paljon ihmisiä. Sitä paitsi en pidä sääskistä enkä muita hyönteisistä.

Monta kertaa (muistaakseni noin 9) olen käynyt Pohjois-Norjassa. Minun ensimmäinen pitkä pyörämatka oli syyskuussa vuonna 2013. Silloin matkustin minun kaverin Eugene Ivanovin kanssa.



Me lähdettiin Ivalosta ja lopulta palattiin myös Ivaloon Kaarasjoen, Lemmijoen, Ifjordin, Tana-bru:n ja Utsjoen kautta. Silloin oli epätavallisesti lämmin syyskuu. Maisemat olivat uskomattomia.









Mutta minä haluan mieluummin matkustaa kun sää on kylmempi, koska tykkään vaikeista matkoista. Sen takia yleensä pyrin vähitellen mutkistamaan minun matkoja. Mutta kirjoitan tästä myöhemmin. Tänään aion käydä kuntosalilla. Ennen matkaa kaikkein tärkeintä on kasvattaa kestävyyttä ja treenata jalkalihaksia, mutta harjoittaminen ylävartalon lihaksia on myös tärkeää, koska muuten matkan aikana esimerkiksi selkä voi tulla kipeäksi, jos usein nostan painavan repun.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit